Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.03.2016, 11:41
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lepoantti Näytä viesti
jos vedetään oikeaoppisesti jousittamattomasta niin kyllä tällaiset maastotötteröt suurilla ja pehmeillä joustoilla elää kärrin kyydissä liian paljon
Itse en ole havainnut lavalla (kärry tai kuorkki) olevan auton heilumisessa mitään inhottavaa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.03.2016, 13:18
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo Näytä viesti
Itse en ole havainnut lavalla (kärry tai kuorkki) olevan auton heilumisessa mitään inhottavaa.
Kaverin Rangea kun haettiin väliaikais säilytyksestä ja siellä oli sisällä romua riittävästi, niin kyllä heilu ilkeesti. Sillä kertaa oli liinoja riittävästi, niin kiristettiin pakettia vetämällä liinat rungon ja akseleiden ympäri.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.03.2016, 15:43
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

2.5 td pajerolla kiskotan kärryä. Traileri erillisjousitettu joten todella mukava kiskoa perässä.

Kantavuus riittää justiinsa 410 suzukille.

Polttoainetta imee satkulle 10-20 litraa. Riippuu että kuin hapettaa.

Kärryn vakuutus maksut vuodessa noin 16$ ja pajero toimii samalla käyttiksenä. Vakuutukset muistaakseni 300$ vuosi ja siihen huoltoauton verot päälle.


Suzuki tulee yleensä sidottua akseleista kärryyn kiinni. 2 eteen ja 2 taakse.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!

Viimeksi muokannut cybress : 28.03.2016 15:46
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.03.2016, 15:57
Paavo Paavo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 16.01.03
Sijainti: Oulu, Finland
Viestit: 4.366
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja cybress Näytä viesti
2.5 td pajerolla kiskotan kärryä. Traileri erillisjousitettu joten todella mukava kiskoa perässä.

Kantavuus riittää justiinsa 410 suzukille.
Tässä on varmaan hyvä suhde vetoauton paino vs. kärryn paino kuorman kanssa?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.03.2016, 16:23
cybress:n Avatar
cybress cybress ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.08.11
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.751
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Paavo Näytä viesti
Tässä on varmaan hyvä suhde vetoauton paino vs. kärryn paino kuorman kanssa?


Mitsu 1900 kg ja suzuki 870 kg+kärry 430kg ja nämähän on suoraan ote painoja.

Suzukista ei ole tarkkaa painoa muutoksien jälkeen.

Mitsussa kuiteski 3500 kg koukku.
__________________
LaMaas offroad
Pohjois-suomen offroad
Offroad Oulu
Www.Suzuki4x4club.fi
www.laplandtrophy.com
Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 29.03.2016, 16:02
kelo kelo ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.02.15
Sijainti: Sipoo
Viestit: 79
Perusasetus

Tollasella ollaan kuskattu jos samoihin ajoihin menty.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	picture.jpeg‎
Views:	545
Size:	59,6 Kt
ID:	69210  
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 29.03.2016, 21:39
smgt:n Avatar
smgt smgt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 10.01.12
Sijainti: kajaani
Viestit: 1.696
Perusasetus

e39 530d bemarilla oon vetäny sj410 suskaa ja skoda octaviaa. kumpikaan ei painava ole mutta heitoissa kärry laitto bemarin heiluu, nopeus pysy alle 90 jo omasta tahosta ja kulutus mahto pyöriä 15 päällä.

totke ramilla kävin hakkee a6 audin samalla railerilla ja sillä yhistelmällä tuntu 100rajotus pieneltä. kulutus oli 14-15

kerran oon sitten pienellä ivecon lavetilla ajanu missä oli saunamökin hirret kyydissä ja sekin meni tosi nätisti eikä sillä ollu kulutus muistaakseni kun 16 luokkaa.

jos itte pitäs valita millä riuhtoo offi autoo niin ehottomasti lavetti. tai jos raileria repii niin tosi hyvä veturi. omapaino+3000kg
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Järkevin tapa Hiluxin etukardaanin kunnostamiseen? Morjenz Tekniikka & Jutustelu 14 23.01.2009 09:03
Järkevin tapa korottaa patukkaa knockout Tekniikka & Jutustelu 23 28.04.2008 19:36
Oikea tapa laskea mäki Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 16 31.03.2005 16:13
Mikä paras tapa hakee korkoo(ei pankista) mikkot Tekniikka & Jutustelu 15 22.03.2005 16:45
Itsemurhista paras tapa... MiCA Health 0 21.10.2002 01:39


Sivu luotu: 20:39 (GMT +2).