![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Kaverin Rangea kun haettiin väliaikais säilytyksestä ja siellä oli sisällä romua riittävästi, niin kyllä heilu ilkeesti. Sillä kertaa oli liinoja riittävästi, niin kiristettiin pakettia vetämällä liinat rungon ja akseleiden ympäri.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
2.5 td pajerolla kiskotan kärryä. Traileri erillisjousitettu joten todella mukava kiskoa perässä.
Kantavuus riittää justiinsa 410 suzukille. Polttoainetta imee satkulle 10-20 litraa. Riippuu että kuin hapettaa. Kärryn vakuutus maksut vuodessa noin 16$ ja pajero toimii samalla käyttiksenä. Vakuutukset muistaakseni 300$ vuosi ja siihen huoltoauton verot päälle. Suzuki tulee yleensä sidottua akseleista kärryyn kiinni. 2 eteen ja 2 taakse.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! Viimeksi muokannut cybress : 28.03.2016 15:46 |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Tässä on varmaan hyvä suhde vetoauton paino vs. kärryn paino kuorman kanssa?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mitsu 1900 kg ja suzuki 870 kg+kärry 430kg ja nämähän on suoraan ote painoja. Suzukista ei ole tarkkaa painoa muutoksien jälkeen. Mitsussa kuiteski 3500 kg koukku.
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Tollasella ollaan kuskattu jos samoihin ajoihin menty.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
e39 530d bemarilla oon vetäny sj410 suskaa ja skoda octaviaa. kumpikaan ei painava ole mutta heitoissa kärry laitto bemarin heiluu, nopeus pysy alle 90 jo omasta tahosta ja kulutus mahto pyöriä 15 päällä.
totke ramilla kävin hakkee a6 audin samalla railerilla ja sillä yhistelmällä tuntu 100rajotus pieneltä. kulutus oli 14-15 kerran oon sitten pienellä ivecon lavetilla ajanu missä oli saunamökin hirret kyydissä ja sekin meni tosi nätisti eikä sillä ollu kulutus muistaakseni kun 16 luokkaa. jos itte pitäs valita millä riuhtoo offi autoo niin ehottomasti lavetti. tai jos raileria repii niin tosi hyvä veturi. omapaino+3000kg
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Järkevin tapa Hiluxin etukardaanin kunnostamiseen? | Morjenz | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 23.01.2009 09:03 |
| Järkevin tapa korottaa patukkaa | knockout | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 28.04.2008 19:36 |
| Oikea tapa laskea mäki | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 31.03.2005 16:13 |
| Mikä paras tapa hakee korkoo(ei pankista) | mikkot | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 22.03.2005 16:45 |
| Itsemurhista paras tapa... | MiCA | Health | 0 | 21.10.2002 01:39 |