|  |   | 
| 
 | |||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen | 
|  | 
|  | Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä | 
|  | 
| 
			 
			#1  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   
 Lainaus: 
 Jäähdyttelyä ja sormet ristissä koitin lähteekö akseli viälä pois..lähti ja tuli hyvä. 
 | 
| 
			 
			#2  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Osaako joku neuvoa sj413 -86 taakse jarruputkien liittimet. Eli motonetistä löytää jarruputkiliittimiä jotka päättyy A,B,..M, T ja TX. Liitin muuten pitäisi olla vissiin m10x1 mutta mikä loppuosa?
		 | 
| 
			 
			#3  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
   
				__________________ Tumpula Racing Team | 
| 
			 
			#4  
			
			
			
			
			
		 | ||||
| 
 | ||||
|   Lainaus: 
 paras olisi jos saisi ilman lämpöä suoraksi, niin ei meltoonnu putki turhaan. edit. lisäsin kuvan 
				__________________ KYM#5 Viimeksi muokannut karvanoppa : 14.09.2015 19:53 | 
| 
			 
			#5  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Suunnitelmissa olisi saada hidasta puolta hitaammaksi, ja minulla on 410:ssä valollinen jakis, jos meinaan tehdä kyseisen operaation mitä tuossa neuvotaan http://www.openit.fi/zuk/tranny/jakolaatikko.html niin tarvitsenko kaveriksi 410:n valottoman jakiksen vai 413:n jakiksen?
		 | 
| 
			 
			#6  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			Tuossa ohjeessahan se sanotaan, jommasta kummasta täydellinen laatikko ja toisesta muutama ratas. Merkkivalotonta ei tähän sotketa. Itse harkitsisin valmista 6.5 välitysarjaa etenkin jos n.31" renkaat ja auto maastokäytössä. Hintaero riippuu tietty siitä että paljonko toisesta jakiksesta ja koneistuksista joutuu maksamaan. Sen akselin keskireikä saattaa sitten kitistyä ja sitä joutuu jollakin keinolla hiomaan isommaksi. 
				__________________ www.OFFROADOULU.com | 
| 
			 
			#7  
			
			
			
			
			
		 | |||
| 
 | |||
|   
			
			kiitoksia vastauksesta, pitkää puolta en haluaisi puottaa ollenkaan kun autossani on toyotan 1.3 moottori ja vaihdelaatikko ja jaksaa hyvin kulkea maantiellä nykyisillä välityksillä.
		 | 
|  | 
| Luokat | 
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä | 
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | 
| Näkymä | |
| 
 | 
|  Samanlaisia viestiketjuja | ||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti | 
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 | 
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 | 
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 | 
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |