![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
SJ410 kaasari, kumpaan suuntaan seosruuvia pitää pyörittää jotta seos menee rikkaammalle ?
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
TOmmonen ohjekkin löytys UK-suzukien sivuilta. make sure the engine is warmed up choke off all accessories off timing correct air filter and hoses installed properly 1. Adjust idle speed to 880rpm with the idle SPEED adjusting screw (its the slot head one, with a spring on the shaft). 2. turn the idle MIXTURE screw right or left and set it where the HIGHEST idle speed is obtained (its the funny looking screw thing) 3.run at fast idle for 30 seconds 4.repeat step 1 to 3! and adjust to 880rpm using the idle SPEED screw. 5.repeat steps 1 to 3 again. 6..Now adjust the speed by turning the idle MIXTURE screw slowly to the right (close) to 840-850 rpm. ...you're done
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Miten tuo hauskan näköisen ruuvin saisi pyörimään, siinä ei ole ruuvin kantaan, ympärillä oleva suojaholkki pyörii tyhjää.
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Rutistaa pihdeillä sen suojaholkin lyttyyn jotta puristuu ruuviin kiinni ja pyörittää sormillla.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |