![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jos jarrunestettä ei häviä, niin ainut vaihtoehto on pääsylinterin tiivisteet; siis päästää takaisin säiliöön. Ja miksi vajuu vain moottori käynnissä; jos alipaine puuttuu, niin jarru on niin kova/raskas painaa, että ei jaksa painaa tarpeeksi. Ja nuo jarrupääsylinterit on sikäli ikäviä kapineita, että siellä sylinterissä on reikä, jonka ohi kumi joutuu liukumaan jakaisessa jarrutuksessa, ja jos/kon on ollut irrallaa, niin reijän ympäristö kuivuu, ja silloin kumi saa siipeensä juuri sen verran, että alkaa vuotaa. jos oikein tarkkaa katsot, niin säiliön pinnan nousun voi havaita, kun poljin painuu lattiiaan.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ei häviä nestettä, ja tosiaan jarrut toimii hyvin.
Pitääpäs ilmata tuolla omatekoisella alipainehärvelillä jarrut ensin, jos vika jatkuu niin sitten otan kaverin mukaan ja testaan että nouseeko säiliön pinta silloin kun poljin menee pohjaan... Kiitokset vinkeistä ![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Miks muuten uusissa ehjissäkin autoissa poljin painuu pohjiin, kun oikein reilusti paikoillaan polkimen päällä seisoo
![]()
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitään varmaa tiedä mutta tuli vaan mieleen tommonen vaihtoehto.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#5
|
||||
|
||||
![]()
täänää vaihdettu uuet palat ei vaikutusta
3.jarrupää sylkkä kiinni ei vaikutusta ilmattu 2 tuntia 1Lkierrätetty nestettä ei vaikutusta |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eihän pääse mikään letku turpoamaan paineesta.(jäis yleensä kyllä patille)
Ite joutunu parista autosta ilmaamaan jarrut et kallistelee ja nostelee autoa eri kulmiin ku ei muuten oo tullu ilmat pois, ei edes sillä ilmauslaitteella. Suzukissa lotrattiin varmaan 2l nestettä ennen ku kokeiltiin auton kallistelua/nostelua.
__________________
-ISORY OFFROAD-
Viimeksi muokannut -JoNe- : 20.10.2014 21:41 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli joskus jarru letku sisältä rikki ettei painekulkenu ja silloin jäi jarru makaan päälle.
Ei näkynyt päällepäin mitenkään.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Sierrassa oli joskus juuri samat oireet ja kaikki tuli käytyä läpi ennenkuin tehostajan vaihdolla sitten parani
__________________
http://www.cfline.fi/ |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Onko nyt edelleen sama tilanne, poljin ei vaju vaikka auto käy jos letkun pää tukittu?
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
juu molemmat etuset oli tukittuna ei vaju, täytyy kait vaihtaa vielä kaikki jarru letkut teräs punos letkuihin jos sitten. niin noissa toyotan tehostimissa on niin paljon potkua että kupari letku halkee. yksi halkes meinaan pituus suunnassa siis uusi MOTONETIN kupari putki.
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 20.10.2014 22:27 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron hämärä sähköoire? | Caddy | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 18.01.2013 09:41 |
Pikkusen hämärä työpaikkailmoitus & työnantaja... :D | Rompe1 | Linkit | 1 | 11.01.2012 12:12 |
isuzu sportscab jarrumysteeri | kurgo1 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 28.02.2010 21:40 |
HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
Apua! | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.04.2004 21:43 |