![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Miks muuten uusissa ehjissäkin autoissa poljin painuu pohjiin, kun oikein reilusti paikoillaan polkimen päällä seisoo
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mitään varmaa tiedä mutta tuli vaan mieleen tommonen vaihtoehto.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#3
|
||||
|
||||
|
täänää vaihdettu uuet palat ei vaikutusta
3.jarrupää sylkkä kiinni ei vaikutusta ilmattu 2 tuntia 1Lkierrätetty nestettä ei vaikutusta |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eihän pääse mikään letku turpoamaan paineesta.(jäis yleensä kyllä patille)
Ite joutunu parista autosta ilmaamaan jarrut et kallistelee ja nostelee autoa eri kulmiin ku ei muuten oo tullu ilmat pois, ei edes sillä ilmauslaitteella. Suzukissa lotrattiin varmaan 2l nestettä ennen ku kokeiltiin auton kallistelua/nostelua.
__________________
-ISORY OFFROAD-
Viimeksi muokannut -JoNe- : 20.10.2014 21:41 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Mulla oli joskus jarru letku sisältä rikki ettei painekulkenu ja silloin jäi jarru makaan päälle.
Ei näkynyt päällepäin mitenkään.
__________________
################# Tää on ihan helpporeitti. ################# |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Sierrassa oli joskus juuri samat oireet ja kaikki tuli käytyä läpi ennenkuin tehostajan vaihdolla sitten parani
__________________
http://www.cfline.fi/ |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Jos vähän mietit rakennetta niin huomaat että alipainetehostin ei yksistään vaikuta jarruihin mitään, se keventää vain poljinvoimaa. Varmaan vaihtunut sierraan jarrupääsylkkä samalla.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Ei enään varmaa muistikuvaa mutta saattoi vaihtua,
pääsylkkä taisi vuotaa tehostajan sisälle
__________________
http://www.cfline.fi/ |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Onko nyt edelleen sama tilanne, poljin ei vaju vaikka auto käy jos letkun pää tukittu?
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
juu molemmat etuset oli tukittuna ei vaju, täytyy kait vaihtaa vielä kaikki jarru letkut teräs punos letkuihin jos sitten. niin noissa toyotan tehostimissa on niin paljon potkua että kupari letku halkee. yksi halkes meinaan pituus suunnassa siis uusi MOTONETIN kupari putki.
Viimeksi muokannut toyota4x4 : 20.10.2014 22:27 |
|
#11
|
||||
|
||||
|
No ni, jos kupareja polkee halki niin joustaahan kumiletkut aivan varmasti
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#12
|
||||
|
||||
|
niin edessä on nissan patrollin letkut. onko merkissä vika? hylkii mun autoa.?
|
|
#13
|
||||
|
||||
|
Siis missä kohtaa oli tulpat? Ennen vai jälkeen jarruletkujen? Ilmeisesti ennen. Ne letkut ne kai pullistuu, saattaapa olla paisekin jossain siinä vaiheessa kun pedaali lattiassa.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Pajeron hämärä sähköoire? | Caddy | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 18.01.2013 09:41 |
| Pikkusen hämärä työpaikkailmoitus & työnantaja... :D | Rompe1 | Linkit | 1 | 11.01.2012 12:12 |
| isuzu sportscab jarrumysteeri | kurgo1 | Tekniikka & Jutustelu | 28 | 28.02.2010 21:40 |
| HILUXIN napalukko ääntää.apua..apua..:) | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.01.2006 00:36 | |
| Apua! | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 10.04.2004 21:43 | |