![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() jos sie meinaat saaja tuon patrollin menemään mettäs niin se SOA on pakollinen.. nuissa tuppaa ottamaan jouset ja niihen alapuolen raudat kiinni sen verta kivasti et heikkohermosella palaa käpy ihan kuvalleen siihen jatkuvaan kantoihin tökkimiseen. muuteha nuo on perusvarmoja ja ihan ok eteneviä ko vaihtaa napalukot manuaalisiin tahi kemppaa kiinteeksi, vaik etuperä onkii avoin ni se ny ei oo niin mahoton vaatimus et siel ois lukko ko patrollia ajetaan kuitenki usuttamalla ja sitä tennarin antamista ei toinna arkailla ![]() nissanin ostaneelle ni eka hankinta on kyl hyvä rälläkkä ja miggi ![]() ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() siis jos mie tekisin 160 patrollista mehtäkampetta, ni soa ja sit kattoo korikorotusta jos tarviaa, ennemmin laikkais kaarista veks et saa isot renkaat alle.. etuperä jne kunnon panssarointi, ku tuolla ei hissutella oli soa tahi ei, jousitus on niin aneeminen, että sitä lapaa saa ja pitää antaa et etenee. persiiseen kemppi, ellei originaali kitka pidä, shimmauksella sitä saa ilmeisesti parantaneen, mut kemppi on 100% lukko ja mehtään hyvä. napikset tosiaan kiinteiksi, tai hommaa ne kytkettävät (ebaysta halpoja). sisälle sit vähintään pääkaari, jos/kun se kumminkin jossain kaatuu ![]() kilpivehjes, eli tiellä ajeltava on kompromissi ja sie tingit maastoetenevyydestä jokasessa ratkasussa, mikä pitää auton kilvissä ja et saa leimanneen vuosittain ![]() eli tollasilla helpotuksilla sitä maastoautoillaan ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Kannattaskohan ajella aikansa avoimilla perillä niin saattas tulla sitä ajotaitoakin.
Lukot,panssarit ja vitusti kaasua, hyviä neuvoja. ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
murros on tässä asiassa kaikkein eniten oikeessa. kun auto ei oo mikää HOOCEE tappajamalli, ni ajotaitoki kehittyy nopsasti kun on pakko ajaa järki päässä.
mut et voi kieltää et patrollilla pitää ajaa hiukan rohkeella tennarilla, koska se on raskas, jäykkä ja pitkä, eli tietynlainen häikäilemättömyys pitää löytyä tai sitten ajo muuttuu pelkäksi puiden kiertelyksi ja samaa 50m pätkää vekslaillaan tuntisottaan, vaikka reitti ois katumaasturin tasoa ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
SJ413 "uuden harrastajan ensimmäinen maasturi" | Joose | Maasturiprojektit | 12 | 06.04.2015 12:05 |
Ostettu ensimmäinen offiauto | Tomppa- | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 30.04.2013 06:46 |
Ensimmäinen/viimeinen-painikkeet | HeikkiH | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 3 | 08.02.2012 08:46 |
Ensimmäinen maastoauto | smos | Tekniikka & Jutustelu | 49 | 07.01.2010 08:05 |
Ensimmäinen ajokerta? | jv | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 13.05.2004 11:20 |