![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Itse puskin viime talvena pakkasessa lumessa pitkiä matkoja, kun ei aura ollut 5.45 aamulla käynnyt putsaamassa teitä, eikä ollut ongelmia.. ja varmasti kylmempää kun loska tiellä. Mutta joo, eihän tuo mikään idiootin varma systeemi ole ja iän myötä temppuilee varmasti. Yhtälailla ne vakuumi viritykset on temppuillu, Dakotassa lakkasi etuveto toimimasta kokonaan kun putket tukossa.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mutta käsinkytkentä olisi monessa tilanteessa mukava lisä noihin. Hidas takaveto olis parempi kun kymmenen jänistä jossain kärryn kanssa peruutellessa. ![]() ![]()
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Menee aiheen sivusta, kun ramissa on alipainetoiminen tuo holkki niin laitoin käsinkäytettävän ilmaventtiilin jolla kytketään erikseen päälle tuo etuakseli.
Mikä tota sevin etuakselin vahapatruunaa lämmittää? Joku pieni sähkövastus? Ei sille voisi laittaa erillistä nappia? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#5
|
||||
|
||||
![]()
tuo lumi vastaan loska on ihan eri asioita 0asteinen loska jäähdyttää paljon enemmän, ku -20 asteinen lumi tietynlaisissa olosuhteissa, lumi kun pöllyää lämpöiselle pinnalle, ni saattaa se lumi sulaa niin, että lumikerroksen alle jää ilmatasku, jolloin se ei enää jäähdytäkkään paljoa, verrattaen kylmä vesi/loska, joka valuu pois ja uutta kylmää tulee jatkuvalla syötöllä lisää.
ja jos määristä puhutaan, ni desissä lähes nolla asteista vettä/loskaa on sitoutunu paljon enemmän viilentävää energiaa, ku samaan määrään lunta
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Ymmärän se että jossain tilanteessa jossa vetoa tulee pätkittäin ja patruuna ei ole enään voimissaan siirtoholkki pääsee liikkumaan niin paljon että katkaisee yhteyden. Pelkkä loskateoria ei ihan uppoa ![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 25.08.2014 12:07 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Onneksi korealaiset ei ole ottanut amerikan päästä mallia. Korealaiset on vaan duunannut sähkömoottorin siirtämään vipua millä kytketään neliveto ja hidasneliveto.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
Näkymä | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Sähkömoottorin kytkentä | khonkonen | Chit-Chat | 4 | 18.11.2013 17:11 |
vinssin kytkentä | hojo85 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.04.2013 21:30 |
Mitä öljyä Chevyn 4x4 manuaalilaatikkoon? | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 16.06.2007 01:25 | |
Virtamittarin kytkentä | SaiQmon | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 22.04.2007 11:29 |
Lisävalojen kytkentä | 4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.02.2003 19:15 |