![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#28
|
||||
|
||||
![]() Etuakseli etenee, murikan kääntö...
Pääsiäisen kunniaks piti ruveta puuhaamaan tuota etuakselin murikan kääntöä.
Ensin lamellilla kaikki vanhojen korvakkojen jne. jämät pois akseliputkesta: Sitten vanhojen lautaspyörän ja lukon kolojen täyttö + väärissä kohdissa olevien pinnapulttien hävitys: Hiluksin murikkaa apuna käyttäen kolmen pinnapultin siirto toisen kätiseksi: Lisää rautaa lukon uudelle paikalle, sitten uuden kätiset lautaspyörän ja lukon kolot kehään + etuperän etukoppa irti: Tämän jälkeen murikka jo istuukin paikoilleen 180 astetta käännettynä ![]() Etupuolelta kurkkii vielä murikka tässä vaiheessa: Etupuolelta kaikki vanhan patin jämät pois ja tilalle putkipääty heftiin: Jotenkin härskin ison näkönen tu putkipääty paikoillaan... Lautaspyörällä on nyt enemmän tilaa kuin aiemmin ja varsinaista panssaria ei enää tarvi koska putkipääty yli 6mm terästä. Enää pitäs hitsata tuo putkipääty ympäri asti kiinni, muutaman pinnapultti puuttuu murikan kiinnityksestä, tyhjennysproppu banjon alapintaan, öljyntason tarkistusproppu keskelle perää ja lisää rautaa perän alapintaan että kestää hieroa. Siinäpä se murikan pyöräytys taitais sitten jo ollakkin... ja toivotaan että vetarit menee vielä paikoilleen eikä murikka kovin vinossa ![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |