Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 04.02.2013, 13:04
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Korjattu:
- Koko kytkinsetti
- Kierroslukumittari (Johto oli juuresta poikki, kolvattu sinne anturin pohjaan uudet liitokset ja tiivistetty ratkaisumassalla)
- Takalämppärin puhaltimen katkaisija korvattu hyppyjohdolla
- Dikitaalinen kello alkoi toimia, kun kaikki isot maadoituspisteet viilattiin hapettumista, sekä latausjännitteet parani
- Hitsattu lisää
- Vaihettu perän puoleinen ristikko (meni kai vituiksi?)

Viat:
- Etupää alkaa jyristämään jossain 80km/h vauhdissa sillon kun vapaanavat on kiinni. Etuperän kardaanin laippa pyörii jonku ehkä tuuman tyhjää välyksellään, mutta vaikuttaako toi nyt vielä mihinkään? Laippa ei heilu eli laakeri on kunnossa ja perä on äänetön. Vaihoin ristikon, piti ennen vaihtoa samallaista jyrinää, nyt ehkä vähän enemmän? Paljonko tarvii ristikon vastustaa liikettä, että alkaa jyristämään? Eli pitääkö repiä kardaani taas irti ja miettiä, että miten saadaan sitä toista haarukkaa levitettyä?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
 

Luokat
hj-61, hj61


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 05:09 (GMT +2).