Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 24.01.2012, 21:23
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Profi Näytä viesti
Se kierroslukumittarin anturi on kytkinkopassa, kuskin puolella siinä sivulla. Magneettianturi joka lukee hampaita vauhtipyörän kehältä.
Heti oppii jotain uutta, ei olis tullu mieleekää että joku on keksiny mitata ne kierrokset tolleen. Täytyy selvästi tutkia joskus kun on vähän vähemmän pakkasta.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja A-P Näytä viesti
Lukko irti, ja jos ei viikon uppoliuottaminen riitä, auta niin solenoidi aukomaan takaluukun lukkoa?
Himmennin? Minulla pimeni koko kello.
Joku hiano kauko-ohjattava solenoidi käväisi mielessä kun siinä on kuitenkin se nuppi mistä saa vedettyä luukun sisältä käsin auki.
Himmennin himmentää kelloa kun pistää valot päälle, välillä se pimentää sen ruudun kokonaan ja se palaa toimintaan sitten joskus kun sattuu huvittamaan. Menee hifistelyn puolelle, mut onhan dikitaalikello sentään aika kovaa luksusta autossa.

__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 01.11.2012, 16:19
PERSKUTTA:n Avatar
PERSKUTTA PERSKUTTA ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 09.11.09
Sijainti: Alahärmä, Finland
Viestit: 384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Menee hifistelyn puolelle, mut onhan dikitaalikello sentään aika kovaa luksusta autossa.
Onhan siinä herätyskellokin
__________________
www.pohojanmaanoffroad.fi
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 17.12.2013, 21:04
Timoboy Timoboy ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 21.05.11
Sijainti: Kouvola
Viestit: 485
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Luoppis Näytä viesti
Heti oppii jotain uutta, ei olis tullu mieleekää että joku on keksiny mitata ne kierrokset tolleen. Täytyy selvästi tutkia joskus kun on vähän vähemmän pakkasta.


Joku hiano kauko-ohjattava solenoidi käväisi mielessä kun siinä on kuitenkin se nuppi mistä saa vedettyä luukun sisältä käsin auki.
Himmennin himmentää kelloa kun pistää valot päälle, välillä se pimentää sen ruudun kokonaan ja se palaa toimintaan sitten joskus kun sattuu huvittamaan. Menee hifistelyn puolelle, mut onhan dikitaalikello sentään aika kovaa luksusta autossa.
En vielä ehtinyt lukea koko litaniaa läpi mutta toi takaluukun lukko hapertuu ajnmyötä ja helpoin tapa korjata on porata pieni reikä läpi ja siitä n.2mm:n rautalankasta "panta" siihen, niin taas toimii.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
hj-61, hj61


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 393 (0 jäsentä and 393 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 21:39 (GMT +2).