![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Taas on pajeroa parsittu
- Polttoaineputket vaihdettu (4m 6mm ja 8mm letkua) Vanhat putket oli sen verran haperon näköiset toisesta päästä että päätin vetää kokonaan uusiksi. -Tankin laippa. Vanhasta murtui paluuputki, joten olikin jo aika. Kaikki pultit avattu ehjänä kun liottelin parikin päivää. -Tankin anturi (mittari toimii nyt!!) -Runkoon laitettu parikin paikkaa lisää.... + korin ruostevaurioita korjattu Laippojen tiivistykseen ei tarvinnut muuta kuin vanhat tiivisteet ja kärsivällistä ruosteen irroitusta/lian puhdistusta, että hiekkaa yms meni mahdollisimman vähän tankkiin. Ehkä ensi kesänä irroitan koko tankin ja käyn koko auton takaosan läpi ruostevaurioiden osalta.
__________________
Jeep Grand Cherokee Limited 4.0 rojekti täällä Volvo projektia täällä Pientila Facebook |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HJ:n polttoainemittari ei tomi | Nippe | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 15.01.2014 13:49 |
| hdj 80 polttoainemittari/volttimittari | _jOhE_ | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 30.08.2011 17:57 |
| SJ410 Polttoainemittari. | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 21.07.2008 22:46 |
| Läjän polttoainemittari | Tumppi | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.05.2005 10:47 |
| Polttoainemittari valehtelee | jpl | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 07.02.2005 19:15 |