Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 22.09.2012, 20:39
0ltzi:n Avatar
0ltzi 0ltzi ei ole kirjautuneena
Mestari
 
Rekisteröitynyt: 31.12.08
Sijainti: Karjalohja
Viestit: 4.617
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Arpe Näytä viesti
Ihan varmaan saa tollanen olla! Takajarrujen paineenalennusventtiiliä ei saa poistaa jos se on ollu uutuuttaan,mut sen saa korvata vaikka tuolla wilwoodin manuaalisäätimellä.
Säädin pitää van sijoittaa siten,että sitä ei pysty ajonaikana säätelemään.
Sit voi toki olla hankalampi juttu jos otteessa mainitaan et taka-akselilla kuormantunteva jarrupaineen säätöventtiili (ALB)

Etupiiristä alkuperäiselle venttiilille tulevan suhdepainelinjan voi jättää pois jos asentaa tuon käsisäätöisen venttiilin.

mitenköhä ihmees sitä sitten joku säätää oikein? ja jaksaako joku alkaa säätää sitä jos tarvis klapi kuorma viedä 10km..

ihmettelen jos kelpaa.

tai varmaankin ero on juurikin siinä onko otteessa merkintä ALB. sitä kun ei vissiin pikku autoissa oo? ja näin ollen pienemmissä ei ole niin suuri asia kuin jossain pikku kuorkissa tms.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HJ60 Jarrupaineensäätimestä Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 0 05.10.2010 11:08


Sivu luotu: 05:35 (GMT +2).