Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 29.08.2012, 17:25
Luoppis Luoppis ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 17.01.10
Sijainti: Asikkala
Viestit: 1.154
Perusasetus

Siinähän se vielä laakeri sinnittelee, tietyissä tilanteissa voi havaita, että asetelma/levy on kanssa aika väsähtäneitä. Jotenka kysyn seuraavaa jos joskus sais alotettua remontin:

Paljonko mahtaa toi vaihteistopaketti painaa ja miten sen saa tiputettua/nostettua paikalleen helpoimmin, kun otetaan vielä huomioon, että käytössä ei ole nosturia eikä hallitunkkia. Onko ihan järkyttävän hankala operaatio irrottaa jakovaihteisto ensin? Mitä tiivisteitä/stefoja tarvii vaihtaa tossa samalla jos irrottaa jakiksen?

Vai olisko jo aika investoida se miggi ja rakentaa joku järkyttävän hieno vaihteistonnostokelkka?

Aisin vai Seco? Ja mitä kaikkea palikkaa saa/kannattaa ettiä vahvistettuna mallina vakiotehoiseen koneeseen?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä
Vastaa lainaten
 

Luokat
hj-61, hj61


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 20:06 (GMT +2).