![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vaarallista hommaa yksin vaihdella
Lainaus:
![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Onneks täällä korvessa ei kukaan oo kuulemassa kuolinrääkäsyjä
![]() Mä tossa mietiskelin, että sen sijaan, että toi nostopalkki tuettais auton ulkopuolelta, vois sen koko härdellin tukea auton sisältä auton lattiaan. Penkit ja ratti helvettiin niin tulee sopivasti tilanpuutetta / voi yrittää pultata vaikka penkkien pultinreikiin jos meinaa usko loppua paikallapysymisen kanssa kesken. Ja askin välittömän läheisyyteen armoton parrukasa ettei paketti lojahda lattialle ja halkaise mun hienoa betonilattiaa. Ja autoa tunkataan vasta sitten, kun aski on lattialla. Tai eihän se oikeastaan olisi edes pakollista välttämättä, liu'uttaa askia sivummalle ja pilaa uuden kytkimen ja silmälaakerin paikalleen. Sit vaan kaikki käänteisessä järjestyksessä ja elefantti jääkaappiin. Projektin alottamis- ja valmistumisaikataulut mitoitetaan Areva-tyylillä, eli hyvää tulee selvästikkin.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#3
|
|||
|
|||
![]() diiselit öljytilaan
elikkäpäs saako hj-61 ite vaihettuu syöttöpumpun ja moottorin välisen kalvon vai täytyykö viedä diesel huoltoon kun tuppaa tuo diiseli änkeemään tuonne moottorin öljytilaan... siirtopumppu jo vaidettu mutta ei auttanut
![]()
__________________
Volvo TGB 20 Toyota HJ 61 MB Sprinter 311 CDI Löytökylän Offroad ry |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
-> nyt vaikuttas olevan asiaa dsl korjaamolle? itse ei oikein kannata tuota pumppua purkaa tuolta dsl puolelta... |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei teillä ole konevuokraamoa tai jotain harrastajaa kylillä, josta/jolta sais lainattua kolmijalkanosturia muutamalla eurolla? |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ite just yx viikonlopu vaihdoin kytkimen hj:hin Apuvälineinä kaksi pullotunkkia ja kaksi liinaa ![]() ![]() ja kone kannattaa tukea, mä tuin koneen suoraan ö-pohjasta tunkilla ni sai nostettua/laskettua laatikon asennuksen aikana. mä mietin alux tota lankkua ikkunoista sisään mut ois sotkenu mun hienon ratin ni päätin laittaa ihan vaan liinan ikkunoista ulos ja oven ali takas sisään.. ku oli liina kireellä ni kardaanit ym jutut irti ja laatiko roikku liinan varassa, sit vaan hitaasti liinaa löäysäämällä alas ja vanha kykä pois, uus tilalle ja sit pääskin jo nostelemaan laatikkoa takas..pikku liina laatikkoon taakse kiinni sieltä rungon päältä ja kiristämällä ylös sama tapa etupäälle ainoo et liina on siinä jo valmiina sit tunkilla avustaen liinaa löäysälle ja kiristys ja tunkin paikan vaihto ja sama uudestaan,, toki varmaan muillakin on ideoita helpottamaan mutt tän tein yksin ja tälleen ja ihan hyvin onnistu ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
MudastaPois.Com Tai sit not Team Rotta-Racing Ry K-Nummi |
#8
|
|||
|
|||
![]() ei tule enää
aikaisemmin kyselin hj:ssa olevasta viasta diesel menee öljytilaan... vika poistui syöttöpumpun vaihtamisen myötä
![]()
__________________
Volvo TGB 20 Toyota HJ 61 MB Sprinter 311 CDI Löytökylän Offroad ry |
#9
|
||||
|
||||
![]()
mikäs nyt on tossa hojo 61 joka seissy elokuusta. täräytin tulille ja ajoin pesulla ja pesin 20min. ajoin takas tallille ja sammutin muttei sammu enää avaimesta? enkä siis pessy konetta tms.
|