![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
|
Ja sitten se suodattimen vaihto:
Kun pesettä konetta, millä tavalla tahansa, niin suodatin jytkahtää tukkoon yllättävän helposti, ja sitähän ei huomaa mistään, kun ylipaineventtiilistä vuotaa myös kuumana. (kylmäkäynnistyksessä talvella kiertää samaten suodatin elementin ohi) Jo huonojen minaariöljyjen vaihto kunnollisiin peseviin synteettisiin saa niin paljon paskaa liikenteeseen, että itse olen vaihtanut suodattimen ensimmäisen kerran noin 500 km ajon jälkeen ja sitten n.2500 km kohdalla. (Siis silloin kun olen ostanut auton, missä mahdollisesti käytetty huonoja öljyjä) Halpa henkivakuutus moottorille ![]() Tuossa minun HDJ-80 on muuten erikoinen toteutus tuolle öljynsuodatukselle: Suodatin patruunassa on 2 erillään toimivaa suodatinta: Normaali suodatin päävirralle, ja hieno suodatin, jonka suodattama öljy pääsee muistaakseni suoraan öljypohjaa. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| O: BJ:n moottorin kumityyny(jä) | pecosbill | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 22.09.2014 18:19 |
| Moottorin lämmitin | HeikkiH | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 11.02.2007 01:05 |
| Li-Lux moottorin ongelmista | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 26.05.2006 15:16 | |
| M: Moottorin ym. nostoteline | Teijo | O/M/V Muut | 1 | 05.05.2006 12:40 |
| Rungon huuhtelu, millä ??? | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 06.06.2005 18:07 |