Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 19.02.2012, 11:04
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni ei ole kirjautuneena
Super Moderator
 
Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Viestit: 6.481
Perusasetus

Aikanaan tein LJ:hin kattovalot ja myöhemmin kopioin saman periaatteen Jeeppiinkin. Kantavana ajatuksena on ollut että valot pitää saada irti kohtuullisen helpolla ja ei eivät saa hajota vaikka autolla nojataan puuhun. Tällä asennuksella valot eivät näytä suoraan taaksepäin, joten mielessä on ollut parin ledin lisääminen "pakkivaloiksi", mutta enpä ole saanut vielä aikaiseksi. Siirtymillä Xenonien kantama jää lyhkäiseksi, mutta metsässä hyvät. Suunnistuskisoissa apparit arvostaa kattovalojen sammuttamista, joten valoja tulee napsuteltua päälle ja pois melko aktiivisesti. Moni on puhunut konepellin heijastuksista, mutta minä en ole koskaan kokenut sitä ongelmaksi.

Vastaa lainaten
 

Luokat
määrä, sijoitus, työvalo, työvalot


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Työvalojen asennusvinkkejä? kallekoo Tekniikka & Jutustelu 5 03.08.2008 23:02
LJ:n peräöljyn määrä? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 8 20.04.2008 20:36
Työvalojen asennus katolle / sähköliitokset osilpi Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2007 19:06
Verstaan paineilmasäiliön sijoittaminen ulos? Mutamies Chit-Chat 9 08.12.2006 19:34
Yhteyksien määrä Lars Servers 0 24.04.2002 02:23


Sivu luotu: 05:28 (GMT +2).