![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#19
|
||||
|
||||
![]()
Aikanaan tein LJ:hin kattovalot ja myöhemmin kopioin saman periaatteen Jeeppiinkin. Kantavana ajatuksena on ollut että valot pitää saada irti kohtuullisen helpolla ja ei eivät saa hajota vaikka autolla nojataan puuhun. Tällä asennuksella valot eivät näytä suoraan taaksepäin, joten mielessä on ollut parin ledin lisääminen "pakkivaloiksi", mutta enpä ole saanut vielä aikaiseksi. Siirtymillä Xenonien kantama jää lyhkäiseksi, mutta metsässä hyvät. Suunnistuskisoissa apparit arvostaa kattovalojen sammuttamista, joten valoja tulee napsuteltua päälle ja pois melko aktiivisesti. Moni on puhunut konepellin heijastuksista, mutta minä en ole koskaan kokenut sitä ongelmaksi.
![]() |
Luokat |
määrä, sijoitus, työvalo, työvalot |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Työvalojen asennusvinkkejä? | kallekoo | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 03.08.2008 23:02 |
LJ:n peräöljyn määrä? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.04.2008 20:36 |
Työvalojen asennus katolle / sähköliitokset | osilpi | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2007 19:06 |
Verstaan paineilmasäiliön sijoittaminen ulos? | Mutamies | Chit-Chat | 9 | 08.12.2006 19:34 |
Yhteyksien määrä | Lars | Servers | 0 | 24.04.2002 02:23 |