Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 18.10.2011, 14:32
artsi777:n Avatar
artsi777 artsi777 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 30.05.07
Sijainti: Salo, Finland.
Viestit: 3.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -sami- Näytä viesti
Paitsi et hyvin tehty kierrejousialustainen sammy/413 on toimivampi kuin jimny.

Lisäksi sammy/413 on helpompi löytää välityksiä,lukkoja jne. Eikä tarvii varoo/miettii abseja, airbagei, vähäpäästöisyyksiä jne.

-sami-
Totta on tämäkin, mutta samalla kun noitten kierre muutosten kanssa touhuaa, ni heivaa suikan omat akselit mäkeen ja laittaa tojotalaiset tilalle , ni sitten ne kestää myös ajoa lukot päällä
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
spoa sj:hin HELLE Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 22:02
M: Patrolli, spoa ym. JKY O/M/V Ajoneuvot 3 19.04.2007 21:23
soa/spoa? tolavi Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2007 22:01
Mikä on SOA ja SPOA Tekniikka & Jutustelu 6 03.12.2005 14:02
HJ61 spoa Tekniikka & Jutustelu 15 14.07.2004 17:20


Sivu luotu: 20:39 (GMT +2).