Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 18.10.2011, 08:50
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Viestit: 547
Perusasetus

Tietty jos tykkää katkenneista norrista, jatkuvista jousien vaihdoista, siitä taiteilusta millä saa jousi vammasen takasin tielle ja jatkuvasta jousien ettimisestä niin mikäs siinä oppiipahan vaihtaa jouset ainakin. Ohjausvarsiakin oppii oikomaan ja vaihtamaan.

bonuksena saa paskan ajettavan niin maastossa kuin tiellä. Mut makunsa kullakin. ;-)

Mut jos teet vaan mettästys auton niin laita alle korotusjouset. Silloin sulla on uudet jouset alla jotka kestää jo kohtuu hyvin eikä tarvii temppuilla.

Tärkeimmät etenemistä parantavat muutokset (suikassa) on 1. lukot 2. lukot 3. renkaat

-sami-
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
spoa sj:hin HELLE Tekniikka & Jutustelu 6 11.08.2007 22:02
M: Patrolli, spoa ym. JKY O/M/V Ajoneuvot 3 19.04.2007 21:23
soa/spoa? tolavi Tekniikka & Jutustelu 3 14.03.2007 22:01
Mikä on SOA ja SPOA Tekniikka & Jutustelu 6 03.12.2005 14:02
HJ61 spoa Tekniikka & Jutustelu 15 14.07.2004 17:20


Sivu luotu: 06:07 (GMT +2).