![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Nyt yleisesti syöttöpumpusta: syötön määrä 0-maksimi välillä määritellään mekaanisesti seuraavista arvoista: Kaasuvivun asento, pyörimisnopeus, ahto- paine ja hivenen lämpötila. (YLEISTETTY, ja ennakon säätö unohdettu yms) Jos tuo pumppu ei saa koskaan pyyntöä täydelle teholle, (siis vipu ei pyöräh- dä max-asentoon), niin pieni japsi ingineeri on suunnitellut sen siten, että silloin mennään herkuttelemalla, eikä savutella. Joten voisitko tarkistaa tuon kaasupoljin-pumpun päällä oleva kaasutanko:- liikeyhdistelmän ihan periaatteen vuoksi? (sorry, mutta se on PAKKO toimia- niin kuin se yleensä toimii, jos meinaa saada tuon kombinaation toimimaan) Minulla on edelleen epäilys, että tuossa on nyt vastaava tilanne kuin taannoin mainostettiin kaasupolkimen liikkeenrajoitinta, ettei polinta saa painettua yli puolenvälin ![]() pienentämiseksi ![]() Ja sitten kun olet saanut nuo perusasiat tarkastettua, niin sitten voitas alkaa hifistelemään polttoainelinjojen painehäviöillä ja noilla muilla paljon helpommilla yksityiskohdilla.... |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
tyhjäkäynnin säätö hj | SLehto | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.01.2008 07:06 |
Hj 60 ahtopaineen mittaus | Hunter | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 01.09.2006 20:24 |
Ahtopaineen mittaus | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 25.12.2005 10:07 | |
Ahtopaineen nosto | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.05.2005 21:39 | |
Pajeron (2.5TD) -90 ahtopaineen säädin | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 04.03.2004 09:35 |