Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen
Eli käytät vertailukohtana työkonedieseliä ja kaksitahti moottoripyörän konetta?
Se jäi epäselväksi, että kenellä on Audi Quattro S2 offipelinä ja kenellä on Saabin ahdettu 2,3 offipelissä, mutta noihan vois tulla seuraaville ajopäiville niin vertaillaan tollaseen vakio museo V8:siin?
Noi ominaisuudet kadulla ja dynossa ei ole ihan suoraan vertailukelpoisia maastoon. Jare voisi ehkä kertoa kuinka hyvin Alfan V6 toimii protokilpurin keulilla, vaikka paperilla lukemat oli enemmän kuin kohdallaan?
|
No en malttanu olla selventämättä: eli jcb ja hitachi ym. dieselit ovat hyvin toimivia ja oikein tarkoituksen mukaisia koneita joilla on tullu ajettua. Mantsa pyörän kakstahti koneet on kanssa hyviä kilpa enskaan. EN todellakaan laittaisi niitä offi autoon,kokeilemattakin on varmaa et ei hyvä. Myöskään en oo nähny Audin tai saabin konetta offipeleissä,kadulla kylläkin. Sitä vastoin vanhoja jenkki kaseja pilvin pimein,ja se saakin ihmettelemään että miksi ihmeessä? nehän on kehitetty joskus vuonna 1 ja2. Eli kysymys oli siitä että kone pitää olla tarkoituksen mukainen,ei painava ja iso? En siis verrannut dieseliä tai kaks tahtista muuten kuin siten että ne ovat toimivia ja hyviä omassa genressään,ei offi autossa. Miksi offi autossa ei voisi olla nykyajan moottori,eikä iän ikuinen veekasi? Eiko hyvä turbo kone oikeilla asetuksilla olis parempi ku museo koneet? ja miksi??