Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 12.02.2011, 00:44
Joukka:n Avatar
Joukka Joukka ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 03.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Viestit: 619
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ImacInnes Näytä viesti
Sellasta vielä kysyisin että, miksikäs se hammaspeikko voipi vaivata lukot päällä peruuttaessa?

t. Ismo ämmä
Hammaspeikko vaivaa peruutettaessa, jos etuperä on HighPinjoni, koska peruutettäessa hampaat vetää avautuvilla hampailla, eikä sulkeutuvilla hampailla. Takaperä on sen takia LowPinjoni, jotta veto tapahtuu eteenpäin ajaessa sulkeutuvilla hampailla. ZJ:ssä on etuperä tehty peruuttamiseen eli on LowPinjoni ja mm. XJ:ssä on HighPinjoni. Lukot päällä rasitus tietysti kasvaa, varsinkin normaalia tiuhemmillä välityksillä, koska pinjonirattaan hampaat alkaa olemaan melko hentoiset.

/Joukka
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
lj:n lukot akseleihin? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 07.01.2010 06:10
O: patukan lukot akseleihin junnu78 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 06.11.2006 21:16
O: patukkaan lukot akseleihin junnu78 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 14.10.2006 14:02
V: Tuulilasivene vaihdetaan Jeep Wagoneeriin O/M/V Muut 2 25.09.2005 08:08
M: JEEP Dana 44 akselit O/M/V Muut 3 27.06.2005 21:40


Sivu luotu: 15:47 (GMT +2).