![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#30
|
|||
|
|||
![]()
Aiemmassa kuvassa on todennäköisesti 13B-T:n pakosarja. Ostin itse sellaisen alkukesästä, tuli Japanista Toyotan tiskin kautta tilaamalla ja hintaa sille jäi alle 300 euroa. Voin katsella jos varaosanumero löytyisi hallilta, muistelisin että pahvilaatikko on vielä tallessa.
Muista harkita pakokaasun lämpömittaria mukaan asennukseen, anturi mieluiten ennen turboa (kaasu jäähtyy helposti 100 astetta turbiinin läpi kulkiessaan). Ilmeisesti järkevä raja-arvo olisi noin 650 astetta, joka alkaa olla alumiinin sulamislämpötilan korvilla, etenkin kun B:ssä ei ole männänhelmojen öljyruiskuja kuten 3B:ssä. Viimeksi muokannut JF : 26.10.2010 12:54 Perustelu: Nippelitiedot kuntoon. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Flektin anturin asteluvun valintaa | Krisse | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 26.07.2010 17:47 |
Hiace LJ HiLux perä?Auttakkee | tomikoo | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 27.04.2010 17:39 |
Kertokaas LäJä-gurut | jpl | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 26.01.2005 18:53 |
LA gurut huom ! | pee | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.09.2004 07:11 |
O: Lj:n ahtimen osia | Jeeper | O/M/V Muut | 0 | 31.01.2004 13:06 |