Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.04.2010, 13:09
Rekisteröimätön
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Totta on se ettei vittuilulla ja riitelyllä ainakaan lisätä kilpailun järjestäjien motivaatioita. Eli sen puoleen voitaisiin jo lopettaa?

Mutta toisaalta laji ei ole akk:n ja siten fia:n alainen miksi ei silloin voida vain lisätä sääntöihin että nämä jeeppien ja mahdollisesti sillä samalla tahi vastaavalla normilla olevat kaaret olisvat myöskin hyväksyttyjä? Siis se normi jonka mm. -matti- laittoi jo esille.

Kuitenkin jos jeeppien kaarien oletetaan kestävän 120kmh vauhdista tapahtuvan kaadon niin miksi helvetissä ne ei kestäis pientä rinnettä pitkin pyörimistä? Väittäisin että 120 vauhdista rampilta ulos on hieman vaativampi kaarille kuin perinteinen offipyllähdys.
 

Luokat
suunnistus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Off-Road Suunnistus Cup 2009 Mylppy Tapahtumat 13 13.12.2009 16:44
Off-Road Suunnistus Cupin Nettisivut auki Käyttäjä Tekniikka & Jutustelu 22 11.01.2009 23:48
Offin Tekniikka/virhepiste säännöt v. 2009 RJCOBRA Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2008 19:43
Suunnistus>mönkkäriluokan säännöt tikpe Chit-Chat 1 12.06.2008 08:58
Baltic cupin (TR2) säännöt ja tulkinta? SauliS Tekniikka & Jutustelu 9 10.02.2005 09:25


Sivu luotu: 02:14 (GMT +2).