![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#27
|
|||
|
|||
![]()
menihän se läpi. järki voitti tässäkin.
illalla lisää aiheesta Edit: Eli tämä aken virkamies jolle itse soitin laittoi kirjallisesti minulle ja katsastusmiehelle mikä on todellinen asian tulkinta. Tämän jälkeen ei ongelmia koska tämä kyseinen katsastusmies halusi jostain sen tiedon että saako vai eikö. Kehui kyllä työn jälkeä ja toteutusta muttei uskaltanut lähteä tulkitsemaan asiaa kun ei siitä mitään tiennyt. Tavallaan ymmärrettävä juttu. Kun missään sitä ei kielletä eikä sallita. Nyt siis otteessa merkinnät: akselit muutettu pakkojen alapuolelle, 50mm korinkorotus ja 75mm akselikorotus. Kokonaiskorotus 125mm. Samalla muuttui N1 > N1G Sitä en osaa sanoa mistä tämä ensimmäinen virkamies keksi että tarvitsee valmistajalta luvan. Hänelle katsastusmies itse soitti kun en ollut paikalla. Viimeksi muokannut -wj- : 23.12.2009 19:32 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Soan leimaus BJ:hin | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 04.09.2009 12:33 |
Turbon leimaus BJ:hin? | Setä | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 19.08.2009 20:13 |
SOA hj60 leimaus? | nizzan | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.12.2006 22:41 |
suzukin soa:n leimaus | Poor | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 27.11.2006 22:48 |