![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Siitäpä se selviäis mutta ei näy tyyppikilpeä ilman pumpun irrotusta.
Jos kerran alakerta on mitsun tekele, niin siihen käy ilmeisesti samat männät yms. kun vaikka pajeroon? Kuinkas tollaset mitsun koneen virityskestävyys? Kaverin L200:n vakio kone hajosi siinä 125tkm kohdalla. Tuli lohkon kylkeen kampiakselin mentävä reikä. Viimeksi muokannut gikseri : 10.12.2008 11:04 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mazdan pyöränlaakerit | komu | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.11.2008 10:51 |
Vähäpäästösen hilun piristys | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.10.2007 23:59 | |
M: 929 Mazdan 3.0 automaagi | pee | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 4 | 05.07.2007 05:43 |
Mazdan jakopää | metsästäjä | Chit-Chat | 1 | 21.01.2007 15:42 |
M: Piristys paketti hiluxiin | juudas | O/M/V Muut | 0 | 17.10.2005 07:03 |