Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -sami-
Jaa että muoviketju? No mutta mikäs idea siinä on? Ei se ainakaan turvallisuutta lisää. Ja siitäkin varmasti joku saa kitinää aikaiseksi kun jollain sekin on joko: pitempi, paremassa paikassa, sillä on oma samanlainen jne jne.
-sami-
|
No nyt tietty ihan vähän hävettää. Mut vaan vähän. Toi kuulostaisi toisaalta ihan fiksulta, mut pieni sähläämisen maku tulee. tarviiks nyt sit tollasta?
Mä kun olen niin stupiid, niin olen ottanut ohjeekseni Keep It Stupid Simple.... ;-)
-sami-[/QUOTE]
Ennemminkin vaikuttaa siltä että Simply Stupid

mutta asiaan.
Eihän sitä ketjua tarvita välttämättä autoissa ajeluttaa vaan samanmittainen järjestäjän kiinteä ketju jokaisella rastilla. Vaarana tietty on, että autokunnat sabotoi senkin kun poistuu rastilta. Pieni kiusa sekin perässä tulijoille kun ei ole enää ketjua ollenkaan
Mitä tuohon lija-autolliseen appareita tulee niin väittäisin, että apujoukoista on rastin etsinnässä ja varsinkin rastillemenoreitin valinnassa huomattava apu
Tasapuolisempaa olis jos apujoukkojen ei sallittas ollenkaan juoksennella ympäri metsiä rasteja etsiskelemässä. Jukolanviestit on sitten eri asia ja nehän suunnistetaan ilman autoa

Vasta kun ensin on ajamalla rastille suunnistettu sais apuja (esim ajolinjojen etsinnässä) käyttää kun ollaan riittävän lähellä rastia (esim 20m rastilta)
Kyllä tuo OKA:n ehdottama 2henkilöä/auto olis ihan hyvä sääntö. Vois niitä muitakin sääntökohtia tuolta AS:n puolelta soveltaen käyttää Offi-suunnistuksessakin

Inhorealisti