Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 15.06.2008, 22:01
-sami- -sami- ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 12.12.05
Sijainti: Kirkkonummi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja OKA66 Näytä viesti
-09 kaudelle ehdottaisin seuraavia muutoksia
1. autossa ainoastaan kuljettaja ja apukuski

2. vaijerilla tai jollain muulla otetaan rastit

3. ovet ja luukut pidettävä kiinni rastia ottaessa

4. PROTO luokkaan hydraaliohjaus sallittu
1. Tälle multa ei. Ei ole (meitä) mua koskaan haitannut vaikka aina ollaan kaksistaan ajeltu. Luovuutta on tosin välillä tarvittu.

2. Tätä toivottu välillä mutta kun sen järjestely niin ettei rasita järjestäjiä kostuuttomasti sekä että puut säilyisi ehjinä on lähes tulkoon mahdotonta. Me ollaan laitettu vinssi+liina jos siltä on tuntunut.

3. Lajiin mun mielestä kuuluu luovuus juuri noiden ajolinjojen ja luukkujen suhteen, joten tällekkin multa ei. Kunhan luukut ovat orig. kokoisia/mallisia

4. tää on se vaikein juttu. Säännöissä kun ollaan selkeesti pyritty siihen et autot olisi edes teoriassa laillisia niin vaikea on silloin hytikkaa hyväksyä. Tämän huomaa mun mielestä myös siitä miten katsastukset hoidetaan nykyisin = tarkemmin. Lisäksi hytikka nostaa taas kuluja ja se on yksi syy trialin syöksy kierteeseen.

Mun mielestä säännöt on nyt just hyvät turha niitä on muutella.

Luokkien nimet nyt on ainut minkä voisi muuttaa, nyt ovatten hieman harhaan johtavat. Ei yksikään esim. orgis auto oikeesti ole alkuperäisessä kunnossa. Luokiksi vaan vaikka alle 31", alle 33" ja alle 42" tms. tai os 1, os 2, os ja os4 (os = offroad suunnistus) tms. .

-sami-
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 18:25 (GMT +2).