![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() -Hyviä ehdotuksia kaikki edellä, mulle on aika sama mitä muutetaan. Pärjäämiseen vaikuttaa muutama asia, taktiikka on yks. Porukan motivaatio ja jaksaminen on kanssa tärkeää. Tuo orggis-luokan taso on kieltämättä joskus kaukana orggismaastureista, mutta pitäiskö sen olla sitä ?? Vaikein päätös sääntöjen osalta on varmasti se 2 vai 3 henkeä per tiimi... Juuri tuo kolmas on suuri apu ja turvallisuustekijäkin monesti. Toisaalta voi miettiä kuka käskee osallistua kahden hengen kiesillä tosissaan ?
|
|
#2
|
||||
|
||||
ittuaatana
autoon nii pal väkee kun mahtuu vöiden ja rek oteen mukaan. luukut max auton leveys. sillee on hyvä. T:mikjusnyybi p.s 9%% red devil on hyvää ja polttariajeluitsta tultiin hinaamala kotiin
t:mikjusnyybi lalli talosta liipolasta |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Itse haluaisin edelleen päästä vinssiapinaksi, mutta jos henkilömäärä rajataan kahteen, ei se ole enää todennäköistä. Mun fyysinen voima ja muu suunnistuslahjakkuus kun ei ole huippuluokkaa, joten ainoa vaihtoehto olisi, että minä ajaisin ja joku hullu istuisi mun kyytiin.
Itse ainakin tykkäsin todella paljon viime exyn kokemuksesta ja tuollaiseen hauskanpitoon ilman "menestymistarpeita" olen aivan valmis osallistumaan uudestaan. Eli kannatan rekisteriotteen ja vöiden mukaista osallistujamäärää, tai vaihtoehtoisesti "FUN-luokka" meille ei-tiukkapipoisesti hauskanpitoa haluaville. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Ööh, me varmaan ollaan sitten ihan hölmöjä kun kuvitellaan kisaavamme jotenkin tosissaan kaksistaan Repsikan kanssa. Tuosta kolmannesta kyytiläisestä siis varmaan johtuukin, ettei koskaan olla päästy kakkosta paremmalle sijalle...
|