Lainaus:
Vois tehdä 2eri säänöt,toiset niille jotka haluaa niitä jatkuvasti muokata osallistumatta lajiin sen enempää.
Ja toiset joilla kilpailtais ja jotka yritettäs pitää mahdollisimman samanlaisena vuodesta toiseen.
|
Autourheilussa noin yleensä tekniikka ja rakentelu kehittyy, joten sääntöjen pitää välillä kehittyä siinä mukana? Esimerkiksi original-autojen "ylivarustelun" estäminen. Ihan alkuperäisellä autolla tuskin kukaan viitsii ajella, eli 31" renkaat ja 2" korotus on ihan ok.
Tuosta hydrauliohjauksesta, lakikirjakin sanoo että traktorissa saa olla hydrauliohjaus, kunhan tiettyä ohjauspyörän asentoa vastaa määrätty ohjaavien pyörien asento ja jonkinlainen ohjattavuus säilyy moottori sammutettuna. Voisko tätä myös soveltaa protoluokan offikilpureihin? Eihän niitä traktoreiksi tietenkään sais rekisteröityä, mutta ei ne yleensä autoiksikaan kelpaa. Ja traktorillahan saa päästellä 40km/h, liikennetraktorilla 50km/h.