Siis mitähän ihmettä nyt taas
Jousitustyypin vaihto erillisjousitetusta jäykkään ei ole mahdollista, mutta mikäli sama rakenne pidetään niin ei silloin jousitustyyppi muutu. Mutta selvisi miksi he vaativat mallisarjasta nelivetomallia.
Melkein voisi kysyä että mitenkäs sitten traficom on erikseen laatinut määräykseen tälläisen kohdan vetotavan muutoksesta jos se ei ole missään tilanteessa mahdollista
Pyydäppä nyt sieltä konttorilta se vastaus siihen, että missä kohtaa määräyksen 3.9 kohtaa vaaditaan samaa mallisarjaa oleminen??
Lainasin vielä määräyksestä määritelmät akselistotyypille ja jousityypille
5) akseliston perustyypillä
jäykkää akselia, pendeliakselia, puolijäykkää akselia ja erillistuentaista akselia;
6) jousitustyypillä
kierre-, kumi-, lehti-, paraabeli-, ilma-, vääntösauva- ja hyd-raulijousitusta;
Traficomin määritelmän mukaan jäykän akseliston vaihto jäykkään akselistoon ei muuta akseliston perustyyppiä ja vielä jos pidetään sama jousitus niin ei muutu jousityyppikään.