![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ei niille cr - ja pumppusuuttimille juuri mitään pysty peruspajalla tekemään. Toinen asia, uudelle tai peruskorjatulle suuttimelle saa asiakas takuun. Itse kun korjaat, itse myös vastaat työstäsi (ja hankkimistasi varaosista). Mulla on suutintestilaite hyllyssä, on ihan ok laite esim. traktorin suuttimien kanssa. Toki koskee näissäkin vanhempaa kalustoa. Merkkikorjaamossa (henkilö/pakettiautot) juuri kyseinen testeri kerkesi olemaan loppuun 20 vuotta käyttämättömänä. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty bosch efep 60h diesel suuttimien testi penkki | liero | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 15 | 19.02.2015 20:06 |
Diesel suuttimien huolto? | jnu | Tekniikka & Jutustelu | 49 | 11.06.2013 16:20 |
Patrol gr y61 suuttimien momentti | jaskapa | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 02.04.2011 16:10 |
Lj:n suuttimien kärkien vaihtotyö?? | korbimotors | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 15.12.2010 19:39 |
O:LJ:n suuttimien paluuputkihässäkkä | Kentsu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.09.2006 19:55 |