Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 20.01.2020, 20:48
Harriko Harriko ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 02.10.12
Sijainti: Sysmä
Viestit: 736
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veijon-esso Näytä viesti
Ilmaahan siellä on alkuun, sen kun saa pois homma pelaa ihan ok. Varmaan tuo sylinteri on hyvä paikka ilmataskuille, ja sitten suodatin tekee aina vähän vastapainetta paluulinjaan, ehkä se jarruttaa ilman poistumista. Ja öljynjäähdytyskenno myös lisää tilavuutta. Koko öljymäärähän menee vaahdoksi, joten mitä isompi tilavuus sitä isompi määrä ilmaa siellä mahtuu olemaan seassa. Jotain tollasta, ei oo faktaa, ei sinne sisään näe.


Varmaan pumpun pysähdyttyä oksentelu viittaa siihen että se öljy virtaa takaperin sieltä simpukalta ja tulee pumpun läpi. Eli niin kauan kun pumppu pyörii, virtaava öljy pitää oksentelun kurissa.

Tuo sama ongelma on ollut joka kerta kun systeemiä lähdetään täyttämään ns tyhjästä. Mutta sitten se asettuu kun kun ilmat saa pois.
Painepuolella ilmakuplat painuu kasaan. Kun pumppu pysähtyy, paine häviää, ja ilmaa sisältävä öljy turpoo ja päätyy lattialle😂😂
__________________
T: Harri
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazer 6.2d Tekniikka & Jutustelu 6 27.08.2007 20:24
M/V: Blazer k5 K5 O/M/V Ajoneuvot 1 16.06.2007 20:32
O: BLAZER O/M/V Muut 3 23.01.2005 14:19
M:Blazer 6,2D ari O/M/V Muut 0 16.02.2004 19:26
m blazer k5 O/M/V Muut 0 11.02.2003 16:37


Sivu luotu: 00:31 (GMT +2).