![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
Tämä se on kyllä ikuinen murheenkryyni. A-katsastuksessa ite käynyt muutokset aina leimaamassa ja kaikki on saatu läpi, mutta työtä se on välillä ottanut. Eli trafin päästä olen itse aina lähtenyt asiaa vatvomaan. Niin kauan olen soitellut että luurin päässä on joku selkärangan omaava kaveri, jolta olen saanut sitten lausunnon. Lausunnon saanti ei edellytä inssin yhteydenottoa. Tämä kourassa konttorille ja vielä kun siihen lisää lapun jossa vaatii oikaisua väärästä lausunnosta johtuneista kuluista (km ym.) on ruvennut palvelu pelaamaan.
Edit: Tais joku sanoa että olen koko lafkan kusipäisin asiakas, mutta otin jo kohteliaisuutena ![]()
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. Viimeksi muokannut Kala92 : 08.08.2019 22:06 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mäyriksen moottori muutos ja katsastus | fj40 mörö | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 11.09.2016 11:54 |
hj renkaiden muutos katsastus | tonppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 18.05.2015 01:30 |
jimnyn muutos katsastus ongelma | jimnymies | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 11.05.2011 15:15 |
hj60 muutos katsastus turbolle. | syrkki | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 21.07.2007 14:49 |
muutos katsastus renkaat | tiipe | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.04.2004 22:01 |