![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Jos mahdollista niin aina kannattaa käydä etukäteen keskustelemassa konttorilla mahdollisista muutoksista, selvitellä että mitä lippuja ja lappuja tarvitsee jne. Katsastus ja muu viranomaistoiminta on ” suhdetoimintaa ” joka vaatii asiakkaalta hyvää pelisilmää. Lait ja asetukset on samat kaikkialla, tulkinnat, ymmärrys, ja asenteet tekee sen että toisaalla onnistuu hyvin ja toisaalla ei ollenkaan. Kelvoton työnlaatu yhdistettynä johonkin hyvin epämääräiseen autoon ei ole varmasti hyvä lähtökohta erikoisimmille muutoskatsastuksille, tähän jos lisätään asiakkaan ulkoinen habitus ja vaikkapa normaalia reippaampi kielenkäyttö niin mikään ei onnistu. Tämä siis yleisellä tasolla tuntematta tätä tapausta, ennenkuin kukaan vetää kokonaista hernepeltoa kärsään. Jos lähtee valitusta traficomiin vääntämään niin kannattaa olla itse varma asiastaan, ja siitä että muutokset on todella tehty luottamusta herättävästi eikä autosta löydy mitään muuta hämärän rajamailla tai sen takana olevia juttuja. Muutama päivä sitten juttelin erään harrastajan kanssa maasturin kierrejousimuutoksesta jakareilla. Toisella konttorilla hemmo oli suoraan sanonut että älä edes aja tätä halliin, hän ei aio hyväksyä tehtyjä muutoksia. Siirtyminen toiselle konttorille tuotti muutoskatsastuksessa hyväksytyn ajoneuvon......
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse hommaisin kuvat miten jakarin kiinnitys on ollut lj:ssä alunperin ja millaisilla ainevahvuuksilla...Näin on helppo näyttää konttorilla toteen että ratkaisu on vähintään yhtähyvä tai aina parempi vielä vahvempi kuin alunperin ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Hmm... Nyt ruvetaan menemään pohjamaalin harmaalle alueelle... Oikeasti.
__________________
On epäoptimaalista yrittää elää optimaalisesti epäoptimaalisessa maailmassa. |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tietty sekin on mahdollista että tämä hemmo oli vain syntymämulkku ja kiusallaan sanoi noin vaikka ammatinvalinta olisikin edellyttänyt toisenlaista suhtautumista... Tuossahan se suurin ongelma on kun inssin ammattitaito ei riitä ymmärtämään pykäliä ja tehtyjä muutoksia. Enkä hetkeäkään epäile etteikö asia menisi joskus myös niin päin että osaamattomuuttaan hyväksytään luvattomia/rikkinäisiä/muuten vaan jopa vaarallisia asioita. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mäyriksen moottori muutos ja katsastus | fj40 mörö | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 11.09.2016 11:54 |
hj renkaiden muutos katsastus | tonppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 18.05.2015 01:30 |
jimnyn muutos katsastus ongelma | jimnymies | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 11.05.2011 15:15 |
hj60 muutos katsastus turbolle. | syrkki | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 21.07.2007 14:49 |
muutos katsastus renkaat | tiipe | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.04.2004 22:01 |