|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
||||
|
||||
Mäyriksen moottori muutos ja katsastusOliskhan porukalla valamista vastausta, onkhan mäyrikseen minkälainen homma rekata hj61 kone...massathan tuossa luulis piisaavan mutta miten meni tuo tehon muutos......onko mithän mahkuja....ja toinen proplema olis nuo vanthet, 15 ei tainnu mennä muutako taakse mutta ei ethen (muistanko väärin) oli täälä jossaki juttua tuosta tojota jaolle muuttamisesta levyillä mutta en löytäny enhän kyseistä juttua.....mutta lähinnä nyt tuo kone paketin laillisuus olis huippu saaha selevitettyä
|
#2
|
||||
|
||||
Saan kyllä itekki selevitettyä nuo moottorien speksit besa/diesel ja nettiä / jotaki katsuria kiusaten selevitettyä asian...mutta luulen että vastauksia löytyy usiampi kun voi olla taas pienellä präntättynäjossaki SOVELLETUIN OSIN ja varmhan täälä joku jo paininu asian kans ehkä
|
#3
|
|||
|
|||
Eipä vastausta laillisuuteen, mutta mahtaako hojon kone olla turhan julman kokoinen. Patrollin konekin täyttää konehuoneen melko tehokkaasti. Apulaitteiden kanssa ei ole liikoja tiloja.
|
#4
|
|||
|
|||
Samat mootorivaihto-säädökset oli kuorma-autossa kuin henkilöhenkilöautoissakin. En kyllä minäkään lähtis mitään tuollaista painavaa malmikasaa tunkemaan sinne, ku onhan niitä järkevämpiäkin ja kevyempiäkin vaihtoehtoja.
|
#5
|
||||
|
||||
Ei muuta ongelmaa kuin että iskutilavuus muuttuu yli 25%, eli vaatii Trafin poikkeusluvan.
Konehan on hyvä, eikä tollasessa kamppeessa 200 kg moottorin painoero tunnu missään. |
#6
|
||||
|
||||
Onneksi volvossa ei aivan keulassa moottori ole. Jakaa vähäsen painoo taka akselille/akseleille
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! |
#7
|
||||
|
||||
Asiapa mooses...ko tuommonen malamikasa nyt olis tuossa valamhina asennettuna mäyrikshen ja kiinnostus tuota kulukinetta kohtaan olis mutta luulemmpa että kova homma tuo kiliphin saaha....ainaski tuolla tekniikalla
|
#8
|
||||
|
||||
12h-t on tosiaa iskutilavuudeltaa liian iso.muuten se kyllä mahtuu, yks mäyris on hj60 koneella mut leimasta ei havaintoa.
15 vanteet sopii pikku muutoksia joka nurkaan.pulttijakoa ei kannata vaihtaa heikomaan noin painavassa laitteessa, ja miks 15" maailma täynnä 16 ja isommallekin reijälle olevia renkaita. |
#9
|
||||
|
||||
Vanthet viistoistasiksi olis kiva koska nuita viistoistasia on kaikissa muissa tämän perän kulukineissa ja vaihto talous rulaa😁 ja koska viistoistasia on itelläki jo valamhina...mutta joo tuo pointti on tosi että miksi aihtaa heikompaan, tässä vain eri variaatioita käyä läpi ja niistä plokata se järkevin joka tässä tapauksessa olis kuiteski se 16 ja pulttijako vakio
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hj renkaiden muutos katsastus | tonppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 26 | 18.05.2015 01:30 |
1997 2.4D 2l hiluxin turbotus ja muutos katsastus | juuhha | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 04.03.2013 22:00 |
jimnyn muutos katsastus ongelma | jimnymies | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 11.05.2011 15:15 |
muutos katsastus renkaat | tiipe | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 25.04.2004 22:01 |