Siis 1:sen paineet karkaa nesteisiin.
Mutta miksi? ja nimenomaan juuri vesipumpun ja jäähdyttimen vaihdon jälkeen(oliko näin?)?
Kuten topiikin alussa kerroin, pikkasen huonoja kokemuksia tarvike- kannentiivisteistä, ja myös tarvike termostaateista....
Hodarissa kansi on aika "luja" noinkin pitkäksi kanneksi, siis ensiksi epäilisin kannentiivistettä, varsinkin jos on ollut tarviketermostaatti....
Noita tarviketermostaatteja on varmaan sata erilaista, mutta huonoimmissa puuttuu tuo jäähdyttimen ohikierron sulkeminen. ja osa toimii on/off periaatteella, joka myös rasittaa kannentiivistettä.
Profiilissani kuva alkuperäisestä termarista. (kallis marmorilla, mutta jokaisen centin arvoinen, jos meinaa pitää autoa)
Pistäppä viestiä, oliko kansi vai -tiiviste antautunut, ja mikä termostaatti siellä oli.
p.s yksi kansi odottanut muutaman vuoden, että joku "pikkasen siloittelisi" kanavia... jäänyt suunnitteluasteelle, ja nyt hodari ns. raksa-auto; jos kansi halki/kiinnostaa, niin pistä yv tai soittele iltaisin
|