Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 27.04.2015, 11:12
maddis maddis ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.11.09
Sijainti: Ylöjärvi
Viestit: 504
Perusasetus

Itsellä on Rangessa alkuperäinen 'piikkiputki' automaattiöljyjen jäähynä. Mittarin anturi on siinä piikkiputken tulopäässä, missä alkujaan on kytkin ylikuumenemisvalolle.

Hyvin on riittänyt jäähy. Metsässä pahimmillaankin ollut ehkä jossain 60-70asteen tietämillä lämmöt. Yleensä ei edes noin korkealle nouse.

Korkeammalle on noussu kun ajettiin soratietä joku 10-15km max 60km/h vauhtia että turbiinilukko oli auki kokoajan. Silloin nousi tuonne 70 tietämille.
__________________
"If in doubt - flat out"
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Mersun automaatin öljyntäyttöputki ja mittatikku 722.3 murkula_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 13.09.2011 07:18
automaattivaihteisto ja lämmöt kuriin Piippuparta Tekniikka & Jutustelu 7 10.05.2010 05:25
Ostettu Rangen automaatin shifteri ja vaijeri Racingrabbit O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 27.08.2009 21:11
Automaatin lämmöt? / mittareista SoSo Tekniikka & Jutustelu 22 29.08.2005 08:15
Suikin jakolaatikko b20n ja automaatin jatkoksi? Juksi Tekniikka & Jutustelu 13 31.12.2004 06:28


Sivu luotu: 20:14 (GMT +2).