Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karisa
Korsisaarella bussit lämmitetään ulkoisella vesikierrolla, pikaliittimet edessä ja lämmönvaihdin. Sähköiset pumput jotka kierrättää sitten patterilinjastossa lämmintä vettä.
|
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja alfred_j_kwak
Tossa saa vielä isomman siivon kuin piuhan kanssa, jos unohtaa aamulla irrottaa. Sen perinteisen roikan sijaan auton alla roikkuu rivi tiiliä ja pala parkettia.
-Jussi-
|
Eikö lähes kaikissa "sinivilkkuisissa", siis ampulanssit, paloautot yms on "aina" pistoke ja/tai letkut kiinni? ja paine varsinkin noissa punaisissa paine on kohtuullinen?
Ja homma perustuu siihen, että Zombit eivät aja... (kuinka moni peruuttaa autotallista ulos, jos ovi on kiinni....)
Muttaa asiaan; tuo otsikon mukainen 500w letkulämppäri on sopiva esim. mopoautoon/taikka muuhun extra/hyvä/nykyauto, alle 2 litran koneella, mutta ei reilu 4 litraiseen umpirautaiseen bensakrematorioon....
toki tuo 500w lämmittää vaikka uima-allasta, mutta jos tarkoitus on lämmittää moottori niin lämpimäksi, että "normipakkasella" olisko esim. -15c, että jää tuulilasissa alkaa sulaa, kun muut ikkunat on saatu rapattua... tms.
Mutta jos tolpassa on esim. 2 tunnin kello, ja 4 amppeerin(tai 6A tai 10A) niin silloin sähköverkosta ei saa sähköä kovinkaan paljon....
Ja on paljon noissa wanhoissa, sellaisia tolpparyhmiä, että tuo 500w on todella maksimi....