Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 29.09.2014, 20:51
HV HV ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 04.02.07
Sijainti: ikaalinen, .
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja H_Nietu Näytä viesti
Eikä sen pitäis suakaan haitata onko mun ajatukset ristiriitaisia tai ei.
Ehkä sun mielestä noita isoja linjoja on aloitettun piirteleen VASTA NYT ja oikeasta päästä. Joku toinen voi olla sitä mieltä että niitä PÄÄTÖKSIÄ olisi pitänyt tehdä jo PALJON AIKAISEMMIN ja ehkä sun mielestä väärästä päästä.
Sun väärä voi olla mun oikea ja toisinpäin.....ihmisillä on mielipiteitä.
Ja täällä Suomaliassa on oikeasti kaikki päin persettä ja kohta se tappi porautuu sunkin perseesen niin kuin kaikkien muidenkin kun täällä ei ole enää kenelläkään hyvä olla.
Ja toivottavasti siinä vaiheessa sulla ei ole nimeä pankin pitkässä paperissa koska pankki vielä pyöräyttää sitä tappia.
Lukaseppas nyt ihan ajatuksella tuo mitä aikasemmin kirjoitit ja kerro mitä mielipidettä sä ihan oikeasti olet, kun jokaisessa viestissäs sulla on aina erilainen mielipide.

Ja mulla ainakin on ihan hyvä olla täällä, nyt ja tulevaisuudessakin. Maalailet vaan koko ajan mutta et kuitenkaan pysty sanomaan yhtään mitään yhtään mistään.

Jos vaikka menisit esim. Ukrainaan väisteleen luoteja tai Afrikkaan katsoon miltä nälkä näyttää niin kyllä se vaan kummasti alkais nietullekkin Suomi kelpaan oikein hyvin. Ja kun sulla on ilmeisesti kirjoitustaito vähän hakusessa vielä niin yritäppä nyt edes tämä tavata oikein, S-U-O-M-I. Kannattais opetella, ei se ole niin vaikeaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vIHAan Loskaa VonLeka Chit-Chat 6 04.04.2010 11:18

Sivu luotu: 13:21 (GMT +2).