Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 10.03.2014, 14:25
Mase:n Avatar
Mase Mase ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 27.07.11
Sijainti: Yläne
Viestit: 1.523
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nostokurki Näytä viesti
Sen verran voin varmaksi sanoa, että ainakin jenkkiautojen rumpujarrujen pääsylinterissä on venttiilit jotka pitää pienen paineen linjassa ja tämä aiheuttaa jarrujen jumiutumisen levyjarrujen kanssa käytettäessä eli myös pääsylinteri pitää vaihtaa.

Tiedä sitten oliko tuosta tiedosta mitään hyötyä
Eikös tuo ole juuri toisinpäin, että levyjarrut tarvii sen pienen vastapaineen paluupuolelle. Rumpujarruthan ei voi palauttaa kenkiä yhtään enempää kun kengät palautuu, mutta jarrusatulan mäntä voi palauttaa liikaa. Vanhassa Ramblerissa oli etusatuloissa hennot jouset työntämässä mäntää ulospäin juuri tämän liikapalauttamisen ehkäisemiseksi.

Takajarrujen tehoa saa helpoiten pois pienemmillä työsylintereillä, tai säädettävällä paineensäätimellä
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan Explorer tai Cherokee kokonaiset rumpujarrut altraditional O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 30.04.2013 17:25
BJ, B moottori turbolla ja rumpujarrut edessä? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 8 09.11.2010 20:46
M: BJ rumpujarrut A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 16.06.2007 02:45
Rumpujarrut on persiistä Paavo Tekniikka & Jutustelu 23 21.03.2005 21:51


Sivu luotu: 13:19 (GMT +2).