Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #6  
Vanha 07.03.2014, 08:16
-Captain-:n Avatar
-Captain- -Captain- ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 20.10.06
Sijainti: Imatra, Finland.
Viestit: 1.191
Perusasetus

ja 2L ja 2L-T kansien AINOA ero on et 2L kanteen joutuu pakosarjalle joutuu poraamaa ainakin yhden reiän, valussa paikat valmiina. Venttiilit on samat, nokkakeppi on erilainen. Ja kokemuksesta voin sanoo et vaparin nokka on parempi, vääntää alempaa
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4
Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO
SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla
-Dodge Ramcharger (offi-projekti)
-Nissan Patrol SOA vm-88
-Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS"
+liuta muita harraste ajoneuvoja

WUOKSI OFFROAD
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
toyota 2lt Juho L Tekniikka & Jutustelu 8 14.01.2012 22:10
Ostetaan Toyota 2lt pumppu suppe O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 30.04.2011 09:36
Toyota 2LT vs 2LT-II ruiskusuuttimet H&K Tekniikka & Jutustelu 4 14.11.2010 21:28
Ostettu Toyota 2LT tai 2LT-II syöttöpumppu lorenzo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 07.03.2010 11:35


Sivu luotu: 17:38 (GMT +2).