Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 28.01.2014, 11:49
tekniikkamies tekniikkamies ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.11.11
Sijainti: Päijät-Häme
Viestit: 3.015
Perusasetus

Kun huonoja teitä maailmassa kuitenkin on aika paljon, mieleen tulis eikö olisi kysyntää tehdä tehdastekoinen isorenkainen auto...

Kiinnostustahan ainakin netissä on ilmeisesti herättänyt esim. Can Am 6x6 mönkijä, eikö markkinoita löytys jos tehtäs kunnolla maastokelpoinen pickup tai maasturi?

http://www.arctictrucks.fi/?PageID=4720

Eikö mitenkään Suomessa saa ikäänkuin vakioksi rekattua sallaista vehjettä, jossa on maastokäyttö otettu huomioon?

Tuosta puunhalkomakoneen toiminnasta tulee mieleen, että välttämättä 10 A töpseleistä ei kannata ottaa virtaa moottoreiden käynnistämiseen vaan sellaisesta töpselistä, jossa vähintaan 2,5 neliöiset piuhat ja 16 A etanasulakkeet eikä 1,5 neliön piuhaa mihinkään väliin.

Kova juttu olis jos autoon sais sellasen järkevän kokoisen vehkeen joka tekis kunnollista voimavirtaa. Sillä olisi helpompi käynnistää puunhalkomahärveleitä, painepesureita tai hitsata.

Omassa autossa 3000 watin invetteri käynnistää moottoreita ehkä 1500 wattiin saakka ja sitten jos on pehmokäynnistys, vähän isompiakin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
bj rengaskoko timppat Tekniikka & Jutustelu 8 03.07.2012 19:00
Ostettu Mönkijä työkäyttöön Tervolassa Joske O/M/V Muut 0 02.07.2010 10:26
rengaskoko asiaa timppa253 Tekniikka & Jutustelu 2 28.10.2008 02:31
Oma vai firman auto työkäyttöön? SukiSuki Chit-Chat 12 20.11.2007 21:50
rengaskoko?! ari Tekniikka & Jutustelu 9 17.10.2005 17:05


Sivu luotu: 12:31 (GMT +2).