Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jax_KiBez
Sanokaas mitä olette mieltä, parin "mekaanikon" kanssa juttelin tossa, ja ne mietti että voiko muka anturi lopettaa ihan naks vaan toimintansa. Kun tosiaan ei aikasemmin mitään ongelmia käynnissä. Ja yhtäkkiä vaan kipinä pois kesken ajon, kerkesin käynnistyksen jälkeen ajamaan 100m ennenkuin vain sammui, eikä käynnistynyt enää.
Onko autossa mitään sulakkeita missään tai releitä joka ohjaa varsinaista sytytystä. Voisin vielä ennen anturin saantia tutkia.
|
Kyllä se voi kerrasta kuolla. Minulla on siitä 4.0 koneen kanssa parin kerran kokemus. Ekalla kerralla tulin töihin, ei ikinä missään vaiheessa ollut mitään ongelmia. Töistä lähtiessä ei yrittänytkään herätä. Toisella kertaa sammui pihaan, ainakin paikka oli parempi kun työkalut vieressä ja viimeiset metrit pystyi työntämään perille
Niin juu, hajosi kyllä joskus Opelistakin vastaavalla tavalla kampuran tunnistin, eli toimi ihan täysin, töistä lähtiessä kuollut.