Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 20.12.2013, 12:16
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PT Näytä viesti
siellä on sellainen tulkinta että Pääsääntöisesti lähdetään siitä olettamuksesta, että valmistajan ilmoittama moottorin nimellisteho ei missään tapauksessa laske muutosten takia

vaihtoehtona imestyi itsevalmistettu moottori mutta se ei saanut pohjautua toisen valmistajan moottorilohkoon, muita vaatimuksia päästöjen lisäksi eivät vielä ole pyynnöstä huoliomatta kertoneen
Lakikirjassa lukee että: "Sylinterikannen vaihtaminen toisenlaiseen rinnastetaan moottorin vaihtoon. Ellei muuta osoitetta, katsotaan muutetun moottorin tehon tällöin vastaaavan iskutilavuuksien suhteessa moottoria, josta autoon vaihdettava sylinterinkansi on peräisin." Eli esim. jos saat sopimaan 3-litraiseen lohkoon 2.5-litraisen 200-heppaisen moottorin sylinterikannen, tässä 3-litraisessa koneessa katsotaan olevan 240 hevosta (3/2.5 x 200).

Outo ja aika villi kannanotto tuo ettei saa pohjautua toisen valmistajan moottorilohkoon, taitaa olla ko. tarkastajan ihan ikioma näkemys mikä ei perustu mihinkään.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nopeusrajoitusten lasku. Ooppeli Chit-Chat 17 11.07.2012 21:21
Lj:n Tehon lisäys make764 Tekniikka & Jutustelu 19 23.07.2011 13:44
tehon lisäystä pajeroon tyross Tekniikka & Jutustelu 9 16.07.2011 08:15
Vesimäärän lasku kaava unholassa! azizp Chit-Chat 14 17.12.2010 12:07
Ohjaustehostimen tehon säätäminen Tekniikka & Jutustelu 4 09.08.2007 21:36


Sivu luotu: 10:52 (GMT +2).