Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #34  
Vanha 19.09.2013, 20:55
kallo kallo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 30.12.12
Sijainti: Oulu, Suomi
Viestit: 278
Perusasetus

Uskoisin ainakin omalla pers-tuntumalla ja speksejä tuijottamalla, että D44 kestää paremmin kuin esim. HJ-aksulat. Nehän ne kaks vaihtoehtoa tässä aika lujasti kuitenkin on... Ennoo ainakaan ihan kauheesti nähny isompia jeeppejä keula ylhäällä metässä akselihommien takia. Joskus taas oon nähnyt jonkun muunkin kuin Rangen vaihtamassa metsässä murrosta

Jos nyt ajatellaan näin.

- HJ-akselit löytyy jostain ja niihin laitetaan pakolliset laakerointihommat ja tiivistykset niin hinta pyörii siellä 1500e luokassa.
- D44 akselit 200-400e + Lockright taakse ja ARB eteen 350+850 + Overhaul kitit akseleihin 200 = 1800e

Sitten ajellaan kaks lenkkiä ja todetaan et eeee hemmetti näiden välitysten kanssa.

-> D44 5.38 välitys x 2 ~400e
-> Toyota 9,5" 5.29 välitys x 2 ~700e

Josko joku vois kertoa vielä että miks mun pitäs laittaa nuo Toyotalaiset alle niin pääsisin vähän helpommalla tästä? Sekai se varmasti helpompi swappi ois kuitenkin.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään range minivisku O/M/V Ajoneuvot 7 25.09.2013 16:19
Myyty range porro1 O/M/V Ajoneuvot 9 06.11.2011 20:22
Myyty Range 291076 O/M/V Ajoneuvot 5 31.12.2009 17:38
M Range O/M/V Muut 0 07.12.2003 07:12
M: Range O/M/V Muut 0 01.07.2003 19:41


Sivu luotu: 00:05 (GMT +2).