Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja SuzukiSJ
Löytyhän se vika tuohon tyhjäkäynti ongelmaan, oli pari alipaineletkuu rikki. Seokset viturallaan, 0,2 oli arvo. Lämppärinkennokin oli näppärä puhdistaa englanninkielisten ohjeiden mukaan.
Pari vikaa ois vielä selvitettävänä.
1) Kylmän koneen pitää antaa lämmetä ennen kuin pystyy lähtemään liikkeelle, muuten sammuu, onko se näiden kaasaripelien ominaisuus? Venttiilivälykset ok.
2) Kaasun kun junttaa pohjaan, niin tuntuu et tukehtuu, mut lähtee kumminkin vetämään sen jälkeen ihan hyvin. Tyhjäkäynnillä, kun laittaa kaasun pohjaan, ottaa kiekkaa iha hyvi. Voisko kaasarissa olla töhnää? Kiihdytyspumppu kunnossa. Kannattaako niitä bensan sekaan laitettavia puhdistusaineita kokeilla?
3) Onko normaalia, kun kylmän koneen käynnistää kytkin pohjassa ja kytkimen päästää ylös, niin auto vähän nytkähtää eteenpäin ja takaperästä kuluu pieni pamaus?
|
1-2=se oma kaasari on aika perseestä sen jälkeen kun se rupeaa kiusaamaan!
Toimiihan se automaatti ryyppy oikealla tavalla,Ei varmaan vielä näillä keleillä pitäis olla läpän edes kiinni aamuisin?(jos kiinni,niin jumita se auki asentoon ja kokeile sillaattiis)
WEBER dgv 32/32-36 ois hyvä valinta jos saa edullisesti,Mutta toisaalta swiftin ruiskun saa melkein samaan hintaan...
Jonkun vanhan corollan kaasari käy suoraan jaoltaan ja voi käyttää suzukin omaa ilmanputsaria ja rakenteeltaan simppelimpi olikos se k-koneista !