![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Salon seudun OFF ROAD Ry |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Tein äsken tuossa vikaselvitystä ja viaksi paljastui oikea takapyörän laakeri. Jakolaatikko ja takaperä ihan hiljaisia, päälaatikko ääntää vähän 1-3 vaihteilla eli pitäs jossain vaiheessa sekin aukaista
Viimeksi muokannut Matti_ : 24.09.2016 16:13 |
|
#3
|
||||
|
||||
SJ410 kaasutinkysymys
Alkaa katsastuksessa vanha kulunut Aisin kaasutin tuottaa ongelmia päästömittauksessa.
Vaihtoehdoksi on tarjottu korvauskaasutinta Zenith-Stromberg 125:ttä. Tämä kuulemma parantaa hieman vääntöä alakierroksilla mutta vaati melkoisen paljon sovitustöitä. Onko jollakin palstalaisella kokemusta ko. kaasuttimesta ja sen sovitustöistä?
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ---- MutantRhino by www.SirRai.com ---- >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna... |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Onko jimnyissä käytetty samaa vaihdelaatikko kuin samuraissa? Jimny on vm2001 ja 1.3l bensiini
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Sain jo vastauksen
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Onko sulla kaasarissa koska viimeksi laitettu korjaussarjaa sisälle ? Mitkä arvot sulle mitattiin katsastuksessa ?
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jo vuonna 2013 kun vein sen ekan kerran leimaan ja käytin läheisellä korjaamolla kaasarisäädössä niin arvot olivat jo aika ylärajoilla. Ylärajoilla oltiin myös 2014 ja 2015 ja nyt kirjatut arvot ovat CO 0,15 ja HC 979. Tuo HC arvo pyöri suurimman ajan mittausta yli 1000 mutta onneksi hetkeksi löytyi tuo 979 . Koska HC arvo koko ajan hilautuu ylöspäin niin ensi vuonna taitaa jo tulla hylsy...Jos tässä nyt kaasarivaihtoon ryhtyy niin löysin toisen vaihtoehdonkin SU HIF38, jota Englantilaiset Suska harrastajat ovat paljon käyttäneet (oli käytössä vanhoissa Mineissä). Löysin jopa muutosohjeet linkistä http://www.sj410.co.uk/su/install.html
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ---- MutantRhino by www.SirRai.com ---- >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Kaikki mikä kannattaa tehdä kannattaa tehdä hyvin - mutta vasta huomenna... |
|
#8
|
|||
|
|||
Pilkkireikä hyttään?
Meinasin suskan lattiaan tehä pilkkireiän hanttimiehen puolelle tietenki suljettavalla luukulla. Mutta miten on laillisuuden kannalta? Onko joku tehny tuollasta ja mitä katsastus setä tykkää ajatuksesta?
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Eli seosta rikkaammalle, niin voisi auttaa. Sähköpuoli sulla varmaan on kunnossa: tulpat, johtimet, sytkän ajoitus (ei liian aikaisella). Imuvuoto voi kanssa aiheuttaa laihan seoksen. Moottori sulla on varmaan täysin tikissä, eli puristuspaineet kunnossa, venttiilinvälykset säädetty, ei ohivuotoa jne.
__________________
Tumpula Racing Team |
|
#10
|
|||
|
|||
Lock right
Oli aikomus ostaa lukko takaperään, mutta kun koitin asentaa niin ei sopinut ja boori oli väärä. Malli jonka ostin on 1521 LR. Luulen että se on tarkoitettu etuperään, koska etuvetari sopi ainakin siihen. Mikä mahtaa olla oikea malli joka sopii takaperään? Onkohan mitään järkeä laitta tuota etuperään? Puskeeko vain talvella?
|
![]() |
| Luokat |
| samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? | Sirernog | Tekniikka & Jutustelu | 188 | 20.04.2012 20:30 |
| Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... | regular | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 13.05.2007 22:13 |
| Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 25.06.2006 17:18 | |
| Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.02.2005 19:17 |
| Tyhmiä kysymyksiä | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 13.09.2004 13:47 |