Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Borg
Mites noiden sun uusien omavalmiste etu/tukivarsien katsastuskelpoisuus (vai onko tämä nyt edes olennaista tässä tapauksessa)?
Juuri nyt en muista kuinka tuohon suhtauduttiin konttorilla, jos siirtää tukivarsien kiinnikkeitä/tekee ne uusiksi?
Tässä hieman on tullut hahmoteltua itsellekkin ajatusta pidemmistä tukivarsista akselin vaihdon yhteydessä, eli d44 olis menossa alle ainakin edessä.
Ja olisiko mahdollista saada sulta mittoja/materiaali vahvuuksia tuosta tukivarsipaketista/kiinnikkeistä, ovat ainakin minun silmään hyvän näköistä settiä, joten apinointi olisi mielessä, jos et tuota pahaksesi pistä? 
Yv:näkin voi laittaa noita, jos vain aikaa moiseen löydät.
|
Siis mätäkorjauksiahan mää vaan oon tehny

Ei vaiskaan, ei noita ihan heti oo tarkotus konttorille tarjota...
Täs kuva niistä korvakkeista, voin lähettää dwg -tiedostonkin, jos innostut noita laaserissa kans teettään:
Poikkipalkki on 80x40x4mm RHS:ää. Ja ne "kolmiopalat" tein ihan 100x50x5mm RHS:stä leikkelemällä. M10 pultteja on 4kpl/puoli. Tuolla runkoa vasten on hitsattuna 10x50mm lattaa, johon tein kierteet. Hiukan harmittaa, kun tuli sillon laiskoteltua ja hitsattua ne suoraan tuon runkopalkin alapintaan, olis pitäny leikellä pelliin aukko ja upottaa ne tonne runkopalkkiin...
Tukivarret on nyt ihan vesijohtoputkea eli paskarautaa. Täs kun kerkiän, teen ne ainesputkesta ja vahvoilla puslapesillä (puslat hiukan auki vielä) Ylemmistä tangoista olis tarkotus tehä säädettävät. Ja alempiin teen loivat mutkat akselin päähän, niin nousevat hiukan ylemmäs...