![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#29
|
||||
|
||||
|
Värkkäsin eilen pystyputken, vaikka se ei olekkaan paras vaihtoehto tavaran kuskaamista ajatellen. Mutta sitten taas maastossa parempi kun ei ole niin ottavalla paikalla, ja lunta kun kaivaa auton alta niin eipä tartte hengitellä pakokaasuja kun nyt nousevat korkeuksiin
Maantielläkin miellyttävämpi ajaa kun ei enää kumise samalla tavalla kuin vanha lavan alle loppunut putki. Tuohon kun tekee vielä työkalulaatikon ja putken kohdalle verkkopohjan, niin siinä saa kuivattua kätevästi märät kuormaliinat. Äänenvaimennin on R-sarjan Scanian läpivirtauspönttö. Vielä pitää tehdä kunnolliset kannakkeet, ja turbolta vaimentimelle 4" putki.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 Viimeksi muokannut HeikkiH : 05.03.2012 09:41 |
| Luokat |
| cummins, dodge, ram |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
| Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta |
| Näkymä | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Käyttis LJ | Gulo | Maasturiprojektit | 36 | 24.03.2018 17:53 |
| Ostetaan käyttis | JariTi | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 07.03.2011 13:40 |
| Ostettu Dsl käyttis | ranke | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 03.04.2010 18:20 |
| Ostettu Halpa käyttis | karvanoppa | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 23.10.2009 10:32 |
| NORT:in safarointi päivä 29.8.09 | JV73 | Tapahtumat | 63 | 22.10.2009 09:18 |