Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 05.03.2012, 09:38
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.618
Perusasetus

Värkkäsin eilen pystyputken, vaikka se ei olekkaan paras vaihtoehto tavaran kuskaamista ajatellen. Mutta sitten taas maastossa parempi kun ei ole niin ottavalla paikalla, ja lunta kun kaivaa auton alta niin eipä tartte hengitellä pakokaasuja kun nyt nousevat korkeuksiin Maantielläkin miellyttävämpi ajaa kun ei enää kumise samalla tavalla kuin vanha lavan alle loppunut putki.
Tuohon kun tekee vielä työkalulaatikon ja putken kohdalle verkkopohjan, niin siinä saa kuivattua kätevästi märät kuormaliinat.



Äänenvaimennin on R-sarjan Scanian läpivirtauspönttö.



Vielä pitää tehdä kunnolliset kannakkeet, ja turbolta vaimentimelle 4" putki.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96

Viimeksi muokannut HeikkiH : 05.03.2012 09:41
Vastaa lainaten
 

Luokat
cummins, dodge, ram


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta
Etsi tästä viestiketjusta:

Tarkennettu haku
Näkymä

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Käyttis LJ Gulo Maasturiprojektit 36 24.03.2018 17:53
Ostetaan käyttis JariTi O/M/V Ajoneuvot 4 07.03.2011 13:40
Ostettu Dsl käyttis ranke O/M/V Ajoneuvot 1 03.04.2010 18:20
Ostettu Halpa käyttis karvanoppa O/M/V Ajoneuvot 0 23.10.2009 10:32
NORT:in safarointi päivä 29.8.09 JV73 Tapahtumat 63 22.10.2009 09:18


Sivu luotu: 19:14 (GMT +2).