Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petr
Kyllähän tuo aika tukevalle näyttää. Pikemminkin itse panostaisin enemmän noiden rakenteiden/pohjan "liukuvuuteen" eli että mikään ei pahasti tökkäisi kiviin ja kantoihin kun pohjakosketuksia tulee enemmän tai vähemmän "aina". Absoluuttinen kestävyys (auton koko paino tiputetaan juuri ko. kohdan päälle) "haastetaan" kuitenkin aika harvoin normaalikäytössä...kivilouhikossa ryömiessä on aika hitaat vauhdit ja joku nurkka on kuitenkin myös maata vasten....?
|
Juu, vanha panssarointi muokataan ja uudet panssarit tehdään niin että ne suojaa tukipalkit mahollisimman hyvin.
Tuo vanha tukipalkki on ottanut osumia tuolta 'runkopalkin' vierestä kun toisella puolella on kardaani ja toisella puolella pakoputki
niin panssaria ei oikein voi ihan reunaan vetää, mutta pitää kattoa joskos tuohon pakarin puolelle hitsais vähän suksea palkkiin
että liukuu paremmin eikä niinkään töki.